هواداران تیم برتون و جانی دپ

دانلود انیمیشن فرانکن وینی (2)

 "به نام خدا"

.

.

.

ادوارد: خوب بگذریم میریم سراغ نظر سنجی دوم:

 

کدام یک از هیولا های فرانکن وینی را بیشتر دوست داشتید؟

 

گزینه 1 : گربه خفاشی

گزینه 2: موش وحشت

گزینه 3: همستر مومیایی

گزینه 4 : لاک پشت هیولایی

گزینه 5: میومن های دریایی

ادوارد: خوب من هیولای مورد علاقه ی خودمو بگم ؟

لادن: نمیخواد بگی . این بچه همه جا میخواد خودشو نشون بده

ادوارد:

بلوم : ادی جون بگو راحت باش. لادن بذار بچه حرفشو بزنه.

ادوارد : ممنون بلوم جان راستش من از دوتاش خوشم اومد اول از اون گربه ی خفاشی دوم اون همستر مومیایی واقعا عالی بودن من توضیحی دربارشون نمیدم تا خودتون برید انیمیشن رو ببینید.

مهسا: تموم شد دیگه؟!

ادوارد : مهسا جون دیگه کم کم تمومه فقط یک سوال دیگه مونده!

مهسا:  بپرس!

ادوارد: خوب بعد از دیدن انیمیشن به این سوال پاسخ دهید.

 

به نظظر شما بهترین سکانس کمدی و بهترین سکانس ترسناک این انیمیشن چه قسمتی بود؟

جواب این سوالو من بعد از نظر های شما میدم.

لادن: نه جون من بیا همون الان جواب بده!

بلوم: ادی میگم عکس از تیم برتون نذاشتیا!

ادوارد: الان میخوام بذارم بلوم جان اگه دوستان اجازه بدن؟!

سپیده : سه ساعت ما رو این جا علاف کرده برای یک لینک دانلود!

ادوارد : خوب اول یک عکس از تیم برتون در زمان ساخت فیلم کوتاه فرانکن وینی!

نه ببخشید اشتباه شد این مطعلق به دوران طفولیت تیم برتون داره . 

بلوم : تیمی جون چی بودی چی شدی!

سپیده : همون موقع هم این کته مشکی رو داشته

اه این عکس هم که ماله دوران وینسته این عکس ها قاط زدن چرا؟!

لادن : خداییش از همینجا معلوم بوده که با جانی یک زوج هنری خوب میشن

ادوارد : بذار ببینم این عکسه کجاست؟ اسپارکی بگرد ببین عکس فرانکن وینی که تیمی داخلش باشه رو پیدا میکنی؟

اسپارکی: ایناهاش!!!!!!

 

ادوارد : این فرانکن وینی رو که نمیگم بابا فرانکن وینی قدیمیه !

مهسا: خودش و سگش هر دو دیوونن 

لادن : کاش دیوونه بودن اینا از دیوونه یه چیزی اونورترن.

اسپارکی: ادوارد بیا ببین چی پیدا کردم!

ادوارد: آخیییی یادش بخیر عجب روزگاری داشتیم با تیم ولی خداییش تیمی نسبت به من خیلی پیر شده.

لادن: احمق تو که پیر نمیشی!

ادوارد : آها درست میگی یادم رفته بود.

زهرا: آقا ما کارو زندگی داریم این لینک دانلودو بذار خلاص کن بره.

ادوارد : زهرا جون چشم بذار ببینم این عکس تیمی رو کجا گذاشتم.

سپیده : بیا ادی برات پیداش کردم اینه؟

ادوارد : آره خودشه سپیده جون ایول داری.قیافه رو 

ذولی : میگم ادی این تیم برتون تا حالا تو عمرش یه خوابه درست و حسابی داشته؟

ادوارد : بعید میدونم ذولی جون!!

خوب حالا چند تا عکس هم از فیلم کوتاه فرانکن وینی میذارم .

در ضمن بهتون توصیه میکنم اگه میخوایید فیلم رو هم ببینید اول انیمیشن رو ببینید بعد فیلمو.

بلوم : ادی تو که فیلمو دیدی قشنگه؟

ادوارد : بدکش نیست به دیدنش میارزه ولی انیمیشن رو هر چی ببینی کمه حیف که 70 دقیقه بییشتر نیست.

                                                             

خوب دوستان یک سوال دیگه هم دارم؟

زهرا : اهههه پسر چقدر سوال میپرسی .جواب دادن به این سوال ها از دیدن خوده انیمیشن بیشتر طول میکشه!!!!!!

ادوارد: زهرا جون قول میدم این آخرین سوالم باشه!

"خانه های انیمیشن فرانکن وینی با خانه های کدام از فیلم های تیم برتون شباهت دارد؟"

خوب چند تا عکس هم از پشت صحنه ی فرانکن وینی آماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد.

مهسا: نه مثل اینکه این پسر دست بردار نیست من موندم این کنکور داره و میاد آپ به این طولانیی میکنه؟

                                       

                                                          

                                       

طرح اولیه دختر خیره    

                                          اسپارکی : ادی یک عکسی پیدا کردم گفتم حیفه نذاریش!                                  

ادوارد: ببینم چی پیدا کردی؟

من چی بگم به تو گشته یک عکسش که قشنگ افتاده پیدا کرده میگه بذار داخل وب بابا عکس از تو زیاد گذاشتم.

اسپارکی: حالا میمیری این یکی رو هم بذاری؟

ادوارد:

     

تاشیوکی: سلام مستر ادوارد چند تا عکس براتون آوردم از بچه های خودمون گفتم شاید بدردتون بخوره!

ادوارد: حالا هر کی میرسه میخواد عکسشو بده تا بذارم تو وب .

بده ببینم چی آوردی ؟ 

                                                                                                                           

                                                      

                

ادوارد:ایول این نقاشی که آوردی سک بلومه خوشم اومد!

تاشیوکی: بلوم چیه دیگه؟

ادوارد : هیچی بابا ولش کن!                           

ادوارد: ایول عکس های خوب بود دمت گرم.

تاشیوکی: قابل شمارو نداشت میشه 600 دلار.

ادوارد: چی ؟ برو بابا ! عکسشو گذاشتم داخل وبم یه چیزی هم بدهکار شدم!

مهسا: راستی ادوارد اون 5 تومنی که دادی هیچ کدومش گوشه نداشت!

ادوارد: بیا به همه عالم بدهکار شدیم! بابا من محصلم بابا باغت آباد منو درکم کن نگو جلو راه وایسادی آقا حرکت کن!

اسپارکی:

ادوارد: تو دیگه از چی داری میخندی؟!

اسپارکی: هیچی بابا اینا رو نگاه کن خودت میفهمی!

لادن : بابا این تیمی زنش هر دو Crazy هستند.

مهسا : دیگ به دیگ میگه روت سیاه.

لادن : درست صحبت کن مهی که من اعصاب معصاب ندارم!

اسپارکی : چی بگم وایییییییییییی مردم از خنده

ادوارد: بسه بسه سگ به این لوسی ندیده بودم. این کارا از هلنا عادیه.

اسپارکی : تو که نمیدونی ادی شب ها قبل از اینکه فرانکن وینی رو بسازه منو میگرفت تو بقلش با خودش حرف میزد . با هلنا چه کارایی که نمیکردن وایییییییییییییییی

ادوارد: ایول داری اسپارکی حالا چه کار هایی میکردند؟

اسپارکی : ببند نیشتو . اون جاش دیگه فقط به من و استاد ربط داره.

ادوارد: اصلا ول کن نخواستیم . دوستان دو تا عکس از جشنواره کامیک کان گذاشتم که افتتحایش با انیمیشن فرانکن وینی شروع شد که بعد نمایش فیلم تیم برتون سخنرانی کرد که به یک دختره اینو گفت که من خیلی حال کردم واقعا تیمی یه گوله نمکه!

                                

                        ستاره: وای غلط کردم اومدم وب این دیوونه ! خسته شدم.

                              بلوم : عادت میکنی ستاره جون ما هم اولش به زور تحملش میکردیم!

                                                           مهسا: 

ادوارد : شما چرا دیگه میخندید مهسا خانوم؟!

مهسا : بیا اینو ببین خودت میفهمی!

ادوارد : همینه دیگه وقتی همش جانی دپ رو بیاره مردم پشت سرش حرف میزنن.

ولی بزار بزنن تا جونشون در بره .دنی الفمن و ببین!

خوب دوستان کم کم داریم به پایان این آپ میرسیم!

لادن: کم کم؟

ادوارد : نه دیگه به آخرش رسیدیم لادن جون .امیدوارم که از این آپ لذت برده باشین تا آپ بعدی خدانگهدار!!!

.

.

.

.

لادن : هییییییییییییییییییییییی صبر کن کجا داری میری ؟ لینک دانلود پس کو؟

ادوارد: آخ ببخشید لادن جون از بس نوشتم قاط زدم لینکو فراموش کردم بذارم.

خوب این انیمیشن رو با دو کیفیت براتون آماده کردم:

کیفیت 720p

 

http://dl3.downloadha.com/Reza/Animation/Frankenweenie%20(www.Downloadha.com).rar

منبع : دانلود ها

 

کیفیت 1080p

http://kavoshdownload.com/frankenweenie-anime/

منبع : کاوش دانلود

سپیده : بنازم به ادی آپ نمیکنه آپ نمیکنه وقتی هم آپ میکنه واقعا آپ میکنه ایول ادی جون!

ادوارد: قابل شمارو نداشت سپیده جون.

اسپارکی : رادا دادا رادادا رادادا راداا ایول چه کیفی میده ادوارد.

ادوارد : پسر بیا پایین قصر من که جای این کارا نیست!عجب سگ دیونه ای هستا این تیم برتون انداخت بهمون این اسپارکی رو!

ادوارد : خوب اینم از این !!!!!!!

زهرا : واییییییییی خسته شدیم ادوارد بهتر نیست یک مبلی چیزی بزنی داخل این قصرت که اگه مهمون گیرت اومد نخوای سرپا نگهشون داری.

ادوارد: زهرا جون توی این وضعیت اقتصادی من پول مبل از کجا بیارم زندگی من داره رو یخ فروشی میگذره!

لادن : بدم میاد از آدم های خسیس توی این چند ساعتی که اینجا بودیم یک میوه ای هم تعارف نکرد!

ادوارد: لادن جون شرمنده حالا این اسپارکی رفته میوه بخره بیاد. مثل اینکه اومدش یک لحظه صبر کنین..

مهسا : حالا میوه هاش یخی نباشه خوبه از اون شامی که برای تولدش داد هنوز دندونام که هیچی کل بدنم میلرزه

لادن : این پسرک یک تختش کمه کلن!

بلوم : ساکت اومدش!

مهسا : عجبی میوه هاش واقعین!

لادن: اه اه ببین اصلا رسم مهمون داری بلد نیست ببین با چی داره برامون میوه میاره؟!

ادوارد : بفرما اینم میوه!

مهسا: گوجه , خیار, کدو آوردی میگی میوه آورم واقعا که.

لادن : اصلا من دیگه نمیتونم تحمل کنم پاشین پاشین بچه ها اینجا دیگه جای من نیست.

زهرا: آره واقعا این چه رسم مهمون داریه بلوم . ذولی . ستاره . سارا . بچه ها پاشین بریم.

بلوم : آخه ادوارد گناه داره؟!

سپیده : اگه علاقه ای به خوردن کدو داری بمون!

لادن : بیا بریم دختر !!!!!!!!!!

بلوم: 

ادوارد : صبر کنید دوستان صبر کنید . اه چقدر بی معرفتن اینا بدون خداحافظی رفتن

حالا اینارو چکار کنم. اسپارکی بیا بیا میوه بخور...

اسپارکی : نوش جون خودت بخور من قبلا صرف شده

ادوارد: اکشال نداره خودم توی تنهایی خودم گوجه میخورم تازشم ویتامین ب داره.

حالا من جمله ی پایانی رو برای کی بگم اینا که رفتن.

اسپارکی: اشکال نداره برن.برای من بگو...

ادوارد: باشه آدم داخل همین جاهاست که دوست واقعی رو میشناسه گوش کن اسپارکی ولی فکر نکنم این جمله به درد تو بخوره :

 

"عاقبتتون عاقبت اون یخ فروشی نشه که بهش گفتن فروختی 

گفت نه ولی تموم شد"


نظرات شما عزیزان:

مهی
ساعت2:45---18 دی 1391
وا!!!!! هلنا رو بین!!! واقعن خدا درو تخترو خوب با هم جور میکنه ها!!! هلنا هم کپ تیمه ینی!!!!

مهی
ساعت2:43---18 دی 1391
اره سپی خداکنه این انیمیشن جایزه بگیره اما الان braveخیلی بیشتر فروش داشته که!!
اوااااا!! ادی تو مث اینکه کلا مهمون داری بلد نیستی هاااااااا!! اون چه وضع میوه اوردن خو!!! بعدشم تازگیا به گوجه خیار میگن میوه!!!جلل خالقققققققققق!!!
ادم تو خونه ی ادی چه چیزایی میبینه وا!!!
اون از شامش که زد دندونامونو پوکوند اینم از میوه هاش!!!"


مهی
ساعت2:29---18 دی 1391
وای ادی دمت گرم!!!! من الان دارم میدانلودمش!!!!
وای تیمو بین در دوران جوانی!!! اره واقعن فک کنم تیمی همین یه دونه کت مشکی داره بچم!!!
درباره ی نظر سنجیتم که باید بگم از این همستر مومیایی خوشم ویاد!!! البت هنوز ندیدماا شاید نظرم عوض شه!!!


سپی
ساعت21:11---17 دی 1391
منم واقعا امیدوارم فیلم تیم اسکارو گلدن گلوبو بگیره ولی رقیبای قدری هم داره هااااااااااا مثل انیمیشن brave
ایشالا که تیم خوشحالمون میکنه


سپی
ساعت21:08---17 دی 1391
من یه نظر سنجیو قبل اینکه فیلمو ببینم جواب دادم حالا بذاا ببینم فیلمو شاید نظرم تغییر کرد

سپی
ساعت21:06---17 دی 1391
آقا من امشب دانلود میکنمممممممممم خیلی هیجان زده اممممممممممم

VaMpIrE BlOoM
ساعت18:16---16 دی 1391
راستش..نمیدونم چم شده..جمله ی آخرو هم نفهمیدم ینی چی!
کدوم یخ فروش؟کدوم عاقبت؟


VaMpIrE BlOoM
ساعت18:14---16 دی 1391
اون عکس متحرکه هم راس میگه ها!
دیگه کم مونده تیم با جانی............
ولش کن...
واقعا دیگ به دیگ میگه روت سیا!
یادته من عکس جکو گذاشته بودم و هتر با ملکه و آلیس...گفتی خیلی آپ غیر اخلاقی ای هس...حالا خودت.....


VaMpIrE BlOoM
ساعت18:12---16 دی 1391
آخی عکسای هلنا!!خوشم اومد!
واقعا تیم طرفداراشو مثل خونوادش میدونه؟!
بعید نیس....خیلیا دوسش دارن...
راستی اون جا کدوم سگو میگی؟
ادوارد:ایول این نقاشی که آوردی سک بلومه خوشم اومد!
تاشیوکی: بلوم چیه دیگه؟
ادوارد : هیچی بابا ولش کن!
اونجاشو نفهمیدم...یکم واضح تر بنویس..
البته اگه میخوای چیزی رو غیر مستقیم بگی....بهتره همون مستقیم بگی..


VaMpIrE BlOoM
ساعت18:07---16 دی 1391
عکس های متحرک هم خیلی خوشگلللللللن!
فکر نمیکنم اگه من بودم میتونستم اونارو پیداش کنم!


VaMpIrE BlOoM
ساعت18:05---16 دی 1391
حالا بریم سراغ آپ:
مممنووووووووووونم ممنون!
عاشق عکسای کمیاب تیمی جونم هستم!!
ولی ای کاش عکس جوونیاشو نمیذاشتی!


VaMpIrE BlOoM
ساعت18:01---16 دی 1391
سوال یک:فقط ومپایر کت....
سوال دو:باید اول ببینم تا بگم....
سوال سه:ادوارد دست قیچی...
درستن؟


VaMpIrE BlOoM
ساعت17:56---16 دی 1391
آهان!آفرین!حالا این پس زمینه بهتره!

zahra
ساعت16:24---16 دی 1391
واي منم دوس دارم هر چي زودتر ببينمش
بازهم از اين متحركا
خيلي قيشنگن
};-


لادن
ساعت17:21---15 دی 1391
سلام ادی خانننننننننننن

میبینم که آپیدی

منم دلم میخواد این فیلمو ببینم<

معلومه که عالیهههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب